Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Perchè a capacità standard di una buttiglia di vinu hè 750mL?

01 A capacità pulmonale determina a dimensione di a buttiglia di vinu

I prudutti di vetru in quella era eranu tutti soffiati manualmente da l'artighjani, è a capacità pulmonare normale di un travagliadore era di circa 650ml ~ 850ml, cusì l'industria di fabricazione di buttigli di vetru hà pigliatu 750ml cum'è standard di produzzione.

02 L'evoluzione di i buttigli di vinu

In u 17u seculu, e lege di i paesi europei stipulavanu chì i vignaghjoli o i cummercianti di vinu devenu vende u vinu à i cunsumatori in massa.Allora ci sarà sta scena - u vinu di vinu sculaccia u vinu in a buttiglia viota, tappa u vinu è vende à u cunsumadore, o u cunsumadore cumprà u vinu cù a so buttiglia viota.

À u principiu, a capacità scelta da i paesi è di e zone di pruduzzione ùn era micca coherente, ma più tardi "furzata" da l'influenza internaziunale di Bordeaux è l'apprendimentu di e tecniche di vinificazione di Bordeaux, i paesi anu aduttatu naturalmente a buttiglia di vinu da 750 ml comunmente usata in Bordeaux.

03 Per a cunvenzione di vende à i britannichi

U Regnu Unitu era u mercatu principale per u vinu di Bordeaux à quellu tempu.U vinu hè stata trasportata da l'acqua in botti di vinu, è a capacità di trasportu di a nave hè stata calculata secondu u numeru di botti di vinu.À quellu tempu, a capacità di una canna era di 900 litri, è hè stata trasportata à u portu britannicu per a carica.A buttiglia, basta à tene 1200 buttigli, hè divisa in 100 scatuli.

Ma i britannichi misuranu in litri piuttostu cà litri, cusì per facilità a vendita di vinu, i Francesi stabiliscenu a capacità di e botti di quercia à 225L, chì hè di circa 50 litri.Una bottiglia di quercia pò cuntene 50 casi di vinu, ognunu cuntene 6 buttigli, chì hè esattamente 750 ml per buttiglia.

Allora truverete chì ancu s'ellu ci sò tanti tipi di buttigli di vinu in u mondu sanu, tutte e forme è dimensioni sò tutte 750ml.Altre capacità sò generalmente multiplici di buttigli standard 750ml, cum'è 1.5L (duie buttigli), 3L (quattru buttigli), etc.

04 750ml hè ghjustu per duie persone per beie

750ml di vinu hè ghjustu per dui adulti per gode di una cena, una media di 2-3 vetri per persona, nè più nè menu.U vinu hà una longa storia di sviluppu è hè statu una bevanda di ogni ghjornu favurita di i nobili in a Roma antica.À quellu tempu, a tecnulugia di birreria ùn era micca cusì alta cum'è avà, è u cuntenutu di l'alcohol ùn era micca cusì altu cum'è avà.Si dice chì i nobili in quellu tempu beie solu 750 ml à ghjornu, chì puderia solu ghjunghje à un statu di ligera intossicazione.


Tempu di post: 22-mar-2022