Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Perchè u listessu batch di vinu hà un gustu diversu?

Ùn sò micca s'ellu vi hè accadutu questu.Aghju compru una buttiglia di vinu in linea.U batch hè u listessu cum'è u pacchettu, ma u gustu hè diversu.Dopu à una identificazione attenta è paraguni, aghju trovu chì questu hè sempre veru.Hè questu normale?Cumu duvemu trattà?

In fatti, stu fenomenu di a gestione di a circulazione di u vinu hè chjamatu "differenza di buttiglia", vale à dì, diverse buttigli di a listessa buttiglia di vinu avarà aromi è sapori diffirenti.I mutivi di stu fenomenu sò principalmente riflessi in questi trè aspetti.

1. Cundizioni di spedizione

U listessu batch di vinu hè speditu in tuttu u mondu dopu à abbandunà a fabbrica.Sicondu a strada è a destinazione, una parte di u vinu hè nantu à l'aviò, un pocu nantu à a nave di cruciera, è un pocu distribuitu à u camion.Diversi metudi di trasportu, tempi di trasportu, ambienti è sperienze durante u trasportu portanu à diversi gradi di reazzione interna in u vinu.

Per esempiu, durante u trasportu, a capa superiore di vinu hè più bumpy chì a capa inferjuri di vinu, chì face chì a capa superiore di vinu s'ossidarà più veloce di a capa più bassa di vinu, cusì u gustu serà diversu.Inoltre, i vini esposti à u sole durante u trasportu oxidanu più rapidamente, chì ùn hè micca listessu chì u fondu o u latu scuru di u vinu.

Inoltre, i bumps generati durante u trasportu ponu ancu fà facilmente u vinu "vertiginu", chì hè un fenomenu tempurale è ùn hè generalmente micca cunsideratu vinu.A vertigine di a buttiglia di vinu si riferisce à u bumping continuu è a vibrazione di u vinu in un cortu periodu di tempu (di solitu in una settimana), chì afecta l'aroma è u gustu, furmendu un statu di "mala di muvimentu".

I manifestazioni più tipiche di u vertigine di a buttiglia di vinu sò l'aroma suave è sordu, l'acidità prominente è a struttura sbilanciata, chì afecta u gustu è u gustu di u vinu.

2. Ambiente di almacenamiento

U vinu deve esse guardatu à a temperatura è l'umidità constante, è l'ambiente deve esse pulitu è ​​pulitu.Parechji vignaghjoli ùn ponu micca ottene un ambiente di almacenamentu cusì ideale è tendenu à guardà in a buttrega.Per quessa, l'odore di altre magazzini aderiscenu à a scatula di vinu è a buttiglia, chì hè sfarente di u vinu prufessiunali.

Inoltre, a diferenza di temperatura in a cantina avarà effetti diffirenti.A temperatura alta accelerà l'anzianu di a qualità di u vinu, è a temperatura bassa precipitarà l'esteri aromatici.Per quessa, u listessu batch di vinu pò esse risultatu in sferenze di buttiglia trà u Nordu è u Sud.

3. Statu fisiulogicu

Questu hè principalmente riferitu à u statu fisiulogicu durante u prucessu di degustazione.U statu fisiulogicu generale di una persona mentre beie pò influenzà cumu si sente l'alcohol.Se u tastore hè in mala salute, a produzzione di saliva in bocca diminuite.A saliva prodotta in bocca ghjoca un rolu assai impurtante in u buffering u gustu di u vinu è l'alimentariu.

U listessu batch di vinu hè trasferitu à diverse destinazioni da u trasportu à a vendita, da u pruduttore à u cunsumadore.A causa di diversi ambienti di almacenamento, cundizioni di trasportu o stati fisiologichi durante u beie, l'aroma è u gustu di ogni buttiglia di vinu pò varià.

Allora, quandu bevemu u vinu, truvemu chì a so prestazione hè un pocu fora di scontru.Per piacè ùn negate micca facilmente a so qualità.In generale, u fenomenu di a goccia di buttiglia hè un picculu prublema chì ùn avarà micca troppu u vinu, per quessa, ùn avete micca bisognu di pagà assai attenzione à stu fenomenu.A più impurtante hè di avè un bon gustu.

Cumu sapè se u vinu hè andatu male


Tempu di post: Dec-30-2022