Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Perchè certi vini sò acidi è astringenti ?

Sour è astringenti sò dui tipi di gustu in u vinu.L'acidu vene da i sustanzi acidi organici in u vinu, mentri u gustu astringente vene da i tannini in u vinu.

1. Perchè u vinu hè agru ?

L'acidità di u vinu vene da una varietà di l'acidi organici in u vinu, cumprese l'acidi naturali, cum'è l'acidu tartaricu è l'acidu malicu, chì sò più irritanti, è l'acidu succinicu è l'acidu citricu (acidu succinicu) l'acidu citricu), è l'acidu latticu più suave ( l'acidu latticu).

Chì fattori influenzanu l'acidità di u vinu?

U livellu di l'acidità di u vinu hè influinzatu da e caratteristiche di e varietà di uva di u vinu, u clima di a zona di pruduzzione è u prucessu di fermentazione.I vini fatti da diverse varietà di uva anu diverse acidità.Per quessa, i cunsumatori duveranu sceglie vini cù acidità diffirenti secondu u so gustu quandu compra u vinu.Per esempiu, trà e variità di uva bianca, Riesling, Chenin Blanc è Sauvignon Blanc anu una alta acidità, mentri Viognier è Gewurztraminer anu una acidità bassa;, Varietà di uva rossa italiana, cum'è Nebbiolo o Barbera, sò assai altu in acidità, mentre chì i variità di uva da e regioni calde cum'è Grenache sò assai bassi in acidità.

 

 

U clima di una regione viticola influenza ancu l'acidità di u vinu chì pruduce.Pigliate u Chardonnay per esempiu.I vini di u clima frescu di Borgogna Chablis sò generalmente croccanti, croccanti, alta acidità, mentre chì i vini di u clima calu di California anu menu acidità.sò generalmente più bassi è più morbidi.

In più di i fatturi naturali sopra, u livellu di l'acidità di u vinu hè ancu ligatu à u prucessu di vinificazione.Se u vignaghjolu usa a fermentazione malolattica (Fermentazione malolattica), l'acidu malicu forte in u vinu serà cunvertitu in l'acidu latticu più suave, è l'acidità generale di u vinu ancu diminuite.

Acid, chì hè u rolu impurtante?

L'acidità hè l'anima di u vinu, chì face chì ogni vinu mostra una forte vitalità.Prima di tuttu, l'acidu pò priservà è impedisce a bacteria, è sustene l'anziane di u vinu;hè cum'è un conservatore, chì pò rallentà a rata d'ossidazione di u vinu, equilibrà u microbioma, inibisce a crescita di battìri dannosi, è cusì aiuta à l'anziane.

 

 

Siconda, l'acidu pò equilibrà u gustu;se l'acidità hè troppu bassu, u vinu serà monotonu è noioso, è se l'acidità hè troppu alta, coprerà u gustu è a struttura di u vinu, facendu u gustu di u vinu troppu forte, è l'acidità adattata pò purtà a freschezza. è croccante à u vinu.Stimula ancu i palati gustativi per sperimentà megliu a struttura è u gustu di u vinu.

Infine, l'acidu mantene ancu u culore di u vinu russu;in generale, u più altu hè l'acidità di u vinu, u più stabile u culore è u più profundo u culore rossu.

2. Astringenza in u vinu

Siccomu u vinu hè fattu di uva o di uva, i tannini in u vinu sò ancu assuciati cù u fruttu di uva stessu.Hè propiu, u tanninu hè un metabolitu secundariu largamente presente in a cumpusizioni di e piante (buddi di uva, graneddi di uva, steli di uva, etc.).

I cosi-chiamati metaboliti secondari riferenu à certi cumpunenti materiali chì ùn sò micca necessarii per a sopravvivenza o u sviluppu di a pianta, ma sò prudutti di fronte à l'estressi ambientale esternu, a maiò parte di quale anu un effettu protettivu nantu à a pianta stessa.Stu effettu hè riflessu in i tannini, chì ponu riferite à e so proprietà antibacteriale è antioxidante, è ancu avè un certu effettu inibitore biologicu nantu à i picculi animali chì molestanu e piante.

Se ùn ci sò micca tannini in u vinu

L'astringenza chì u vinu porta à a bocca hè principalmente causata da i tannini, è questu astringenza spessu suscita ancu un altru tipu d'associazione gustativa - l'amarezza.Siccomu a sustanza ùn si senti micca bè, perchè micca solu filtrà tutti i tannini da u vinu?Questu hè chì u ritardu oxidativu di i tannini ghjoca un rolu impurtante in a capacità di u vinu di età.Una buttiglia di vinu rossu d'alta qualità cù tannini naturali in una proporzione armoniosa pò spessu entre gradualmente in u megliu periodu di beie dopu parechji anni o ancu decennii.

In fatti, sè ùn ti piace micca u vinu russu astringente cù tannini, pudete sceglie di beie vinu biancu.Perchè in u prucessu di fermentazione di u vinu biancu, i vignaghjoli sceglienu una sequenza di fermentazione chì hè populari cù e persone chì ùn sò micca familiarizati cù u vinu rossu prima pressa è filtru è poi fermentanu, vale à dì, quasi sanu utilizanu i cumpunenti di a polpa d'uva chì a ghjente manghja. fermentà in vinu.

 

apprezzà i tannini

A cuntrariu di u prucessu di fermentazione di u vinu biancu, u sucu cù cumpunenti alcolu hè spressu dopu chì a fermentazione hè finita durante u prucessu di fermentazione di u vinu russu.A macerazione durante a fermentazione nantu à a pelle estrae i tannini da e buccia in u sucu, cù i pigmenti chì dà u vinu u so culore rossu.Ancu s'ellu u tanninu hè un cumpunente di gustu chì deve esse adattatu à e persone chì ùn anu micca una tradizione di beie vinu rossu, ma per e persone chì beie vinu rossu regularmente, stu cumpunente organicu antioxidante non tossicu, innocu è ancu sanu hè un ingredientu impurtante per vinu.U quadru hè statu stabilitu, vale à dì, l'apprezzazione di u gustu ùn deve micca solu firmà à u piacè istante di festa.À un livellu rinfriscatu, i tannini portanu ancu in bocca una spezia di resistenza à l'attrito chì rapprisenta u futuru è dura per un bellu pezzu - dopu à l'ossidazione lenta è a fusione, u gustu chì serà migliuratu à un livellu più altu pò ancu esse aspittatu.

In più di u cuntenutu è u nivellu di struttura di u tanninu stessu, se u tanninu hè in armunia cù l'altri cumpunenti materiali in u vinu hè ancu un indicatore assai impurtante per ghjudicà u valore di u tanninu.Per esempiu, l'equilibriu trà tannini è acidi hè particularmente impurtante.U cuntenutu di tannini di u vinu russu deve esse direttamente proporzionale à l'acidità di u vinu, è ùn deve esse abbastanza fruttu per sustene, per ottene un equilibriu perfettu.

Perchè certi vini sò acidi è astringenti


Tempu di Postu: Mar-13-2023