Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Perchè i buttigli di birra sò fatti di vetru invece di plastica?

1. Perchè a biera cuntene ingredienti organici cum'è l'alcohol, è u plasticu in buttigli di plastica appartene à sustanzi organici, sti sustanzi organici sò preghjudiziu à u corpu umanu.Sicondu u principiu di cumpatibilità dettagliata, sti sustanzi organici si dissolve in a biera.A materia urganica tossica hè ingerata in u corpu, per quessa, causanu dannu à u corpu umanu, cusì a biera ùn hè micca imballata in buttigli di plastica.

2. I buttigli di vetru anu i vantaghji di e boni proprietà di barriera di gas, una longa vita di almacenamento, una bona trasparenza, è un riciclamentu faciule, ma ci sò prublemi cum'è un altu cunsumu d'energia in a pruduzzione, ingombrante, è facili splusioni è ferite. 

Ricertamenti, u sviluppu è a ricerca di buttigli in PET d'alta barriera cù imballaggio di birra cum'è u scopu principale hè diventatu un puntu caldu in l'industria, è un prugressu sustinibili hè statu fattu dopu un longu periodu di travagliu di ricerca estensiva.A biera hè estremamente sensibile à a luce è l'ossigenu, è a vita di a cafè ghjunghje generalmente à 120 ghjorni.A permeabilità di l'ossigenu di a buttiglia di cerveza hè necessaria per esse micca più di 1 × 10-6g in 120 ghjorni, è a perdita di CO2 ùn hè micca più di 5%.

Stu requisitu hè 2 ~ ​​5 volte di a pruprietà barriera di buttiglia PET pura;Inoltre, certi birrerie utilizanu u metudu di pasteurizazione per a birra, chì esigenu a resistenza di a temperatura di punta à ghjunghje à 298 ℃, mentre chì a forza, a resistenza à u calore, a barriera di gas di buttiglia PET pura I pruprietà ùn sò micca à i bisogni di i buttigli di birra, per quessa, a ghjente hè corsa per ricercà è sviluppà novi materiali è novi prucessi per diverse barriere è miglioramenti.

Attualmente, a tecnulugia di rimpiazzà i buttigli di vetru è i lattini metallichi di birra cù buttigli di poliester hè maturatu, è u prucessu di cummercializazione hà iniziatu.Sicondu a previsione di a rivista "Modern Plastics", in i prossimi 3 à 10 anni, 1% à 5% di a birra di u mondu serà cunvertita in imballaggi in bottiglia PET.

imballaggio in bottiglia

Tempu di Post: 11-May-2022