Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Chì ghjè l'usu di tappi di bottiglia di vinu?

Quandu apre una buttiglia di vinu, in più di u cork in forma di T, ci hè ancu un capu di metallu.Chì faci esattamente u tappu di metallu?

1. Impedisce i pesti

In i primi ghjorni, i pruduttori di vinu aghjunghjenu tappi di metallu à a cima di l'buttiglia per impediscenu i roditori di rosicà nantu à i tappi è per impediscenu i vermi cum'è u curcuzzu di scaccià in a buttiglia.

I tappi di buttiglia à quellu tempu eranu fatti di piombo.In seguitu, a ghjente hà capitu chì u piombu era velenoso, è u piombu chì restava nantu à a bocca di l'buttiglia entrava in u vinu quandu si versava, chì mette in periculu a salute umana.Ancu s'è a ghjente hà avà capitu chì a funzione anti-insetti di tappi di buttiglia pare esse inutile, ùn anu micca abbandunatu l'usu di tappi di bottiglia di metallo.

2. Evite i beni falsi

Sì qualchissia cumprà una buttiglia di vinu high-end senza tappu, sguassate u sugheru, beie u vinu à l'internu, è rinfriscà cù u vinu fintu.L'usu di tappi di stagnu pò suppressione u vinu falsu rampant in l'era quandu a tecnulugia ùn era micca sviluppata abbastanza.

I tappi di vinu parenu esse opzionali oghje, è certi cantine ancu pruvate di piantà di usà, forse per fà chì i buttigli di vinu parenu megliu, o per riduce i rifiuti per via di a prutezzione di l'ambiente.Ma ci sò solu uni pochi di cantine chì facenu questu, cusì a maiò parte di i vini nantu à u mercatu anu sempre tappi di vinu.

3. Cuntene infurmazione vinu

I tappi di bottiglia di vinu ponu riflette alcune informazioni di vinu.Certi vini portanu infurmazioni cum'è "u nome di u vinu, u logu di a marca", etc., per aumentà l'infurmazioni di u pruduttu.

4


Tempu di post: 28-jun-2022