Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Chì ci vole à u vinu di uva?

Quandu si apre una buttiglia di un vinu invechjatu è sò sopraffatti da u so culore rossu brillanti, l'aroma aromaticu è u gustu corsu, spessu dumandate ciò chì face un rack di uva ordinariu in stu vinu incomparabile?

Per risponde à sta quistione, avemu prima dissecce a struttura di uva.

L'uva hè custituita da steli, buccia, spazzole, polpa è sementi.E diverse parti portanu sustanza, culore, tannini, alcolu, acidità, sapori è cusì diffirenti.

1. Tanin, culore-buccia

Uva, buccia è graneddi sò i principali fonti di tannini in u vinu.

U tanninu hè una sustanza fenolica naturali chì hè a fonte principale di astringenza in u vinu.

À mezu à elli, i tannini in u fruttu di fruttu sò relativamente grossi, chì cuntenenu resini amari è anidridi tannici.Queste sustanzi tendenu à pruduce l'astringenza eccessiva in u vinu, è l'oliu amaru in i graneddi di uva pò influenzà seriamente u gustu di u vinu dopu à pressa.Per quessa, a maiò parte di i vignaghjoli sceglienu di caccià i ceppi di l'uva durante u prucessu di vinificazione è pruvate à strincà i graneddi di uva u più pocu pussibule durante u prucessu di pressa.Certi cantieri sceglienu di riservà una piccula parte di u troncu per a fermentazione.I tannini in u vinu venenu principalmente da buccia di uva è botti di quercia.I tannini sò finiti è sedosi nantu à u palatu, è custruiscenu u "scheletru" di u vinu.

Inoltre, i sustanzi di u sapori di u vinu è u culore di u vinu russu venenu principarmenti da l'estrazione di buccia di uva durante u prucessu di fermentazione.

 

2. Alcohol, Acidità, Sciroppu

A polpa di fruttu hè a sustanza più impurtante in a vinificazione.U sciroppu d'uva hè riccu in zuccheru è acqua.U zuccheru hè fermentatu da u levitu è ​​cunvertisce in a sustanza più impurtante in u vinu - l'alcohol.L'acidità in a polpa hè ancu un cumpunente impurtante, chì pò esse ritenutu parzialmente durante u prucessu di fermentazione, perchè u vinu hà una certa acidità.

In generale, l'uva da i climi più freschi anu una acidità più altu ch'è l'uva da i climi più caldi.Per u cuntenutu di l'acidu di uva, i vignaghjoli aghjunghjenu è restanu l'acidu durante u prucessu di vinificazione.

In più di l'alcohol è l'acidità, a dulcezza di u vinu vene principalmente da u zuccheru in a polpa.

I vignaghjoli cuntrolanu a quantità di zuccaru in u vinu cuntrullendu u prucessu di fermentazione.A causa di una fermentazione sufficiente, u cuntenutu di zuccaru di u vinu seccu hè relativamente bassu, mentri u vinu dolce conserva principarmenti una parte di u glucose per via di una fermentazione insufficiente o aghjunghje u zuccaru di uva saccharificata per aumentà a dulcezza.

Uva sò u fundamentu di u vinu.Ogni parte di l'uva ghjoca un rolu specificu in u prucessu di vinificazione.I deviazioni in ogni parte pò purtà à un gustu di u vinu, chì ci porta à tastà assai vini diliziosi.

perde u so caratteru.


Tempu di Postu: Dec-02-2022