Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

U vinu più anticu di u mondu

U sognu mercatu di Natale in Alsazia, Francia attrae milioni di turisti ogni annu.Ogni stagione di Natale, i carrughji è i vicoli sò pieni di vinu mulled fattu cù cannella, chiodi di garofano, buccia d'aranciu è anice stella.aroma.In fatti, per l'amatori di a cultura di u vinu di u mondu sanu, l'Alsazia hà una surpresa più grande chì vale a pena spiegà : u vinu più anticu di u mondu sopravvissutu è ancu bevibile hè almacenatu in a capitale d'Alsazia - Strasse In a cantina di u travagliu di Strasburgu.

La Cave Historique des Hospices de Strasbourg ha una lunga storia ed è stata fondata nel 1395 dai Cavalieri dell'Ospedale (Ordre des Hospitaliers).Questa magnifica cantina di vinu à volta conserva più di 50 botti di quercia attiva, è ancu parechji grandi botti di quercia di i seculi XVI, XVIII è XIX, u più grande di quale hà una capacità di 26 080 litri è hè statu fattu in u 1881. Exposition Universelle di Parigi in u 1900. Sti botti speziali di quercia simbulizeghjanu u statutu storicu di u vinu in Alsazia è sò un patrimoniu culturale inestimabile.

Daretu à a porta di recinzione di a cantina, ci hè ancu una botte di vinu biancu 1492 cù una capacità di 300 litri.Si dice chì hè u più anticu vinu di botti di quercia esistenti in u mondu.Ogni stagione, u persunale hà da ouillage sta botta di vinu biancu seculu, vale à dì, aghjunghje vinu extra da a cima di a canna per cumpensà a perdita causata da l'evaporazione.Questa manipolazione attenta rinvivisce stu vechju vinu è cunserva i so aromi ricchi.

Più di cinque seculi, stu vinu preziosu hè statu tastatu solu 3 volte.U primu era in u 1576 per ringrazià Zurich per a so pronta aiutu à Strasburgu ;a siconda era in u 1718 per celebrà a ricustruzzione di u travagliu di Strasburgu dopu à u focu ;u terzu era In u 1944, per celebrà a liberazione successu di Strasburgu da u General Philippe Leclerc in a Siconda Guerra Munniali.

In u 1994, u laboratoriu di u Regule francese di a sicurezza alimentaria (DGCCRF) hà fattu e teste sensoriali nant'à stu vinu.I risultati di a prova mostranu chì, ancu s'ellu hà una storia di più di 500 anni, presenta sempre un culore ambra assai bellu è luminoso, emana un aroma forte è mantene una bona acidità.Reminiscenze di vaniglia, meli, cera, canfora, spezie, avellana è licore di frutta.

 

Stu vinu biancu 1492 hà un cuntenutu alcolu di 9,4% abv.Dopu parechje identificazioni è analisi, quasi 50 000 cumpunenti sò stati scuperti è isolati da ellu.Philip Schmidt-Kopp, un prufissore à l'Università Tecnica di Munich Lin (Philippe Schmitt-Kopplin) crede chì questu hè in parte per via di alti livelli di sulphur è nitrogenu chì dannu l'attività antibatterica è antioxidante di u vinu.Questu hè un anticu metudu di almacenamiento di vinu.L'aghjunzione di u vinu novu annantu à centinaie d'anni ùn pare micca avè denaturatu e molécule in u vinu originale in u minimu.

Per allargà a vita di u vinu, i Cantine Hospice di Strasburgu trasfirìu u vinu à novi botti in 2015, chì era a terza volta in a so storia.Stu vechju vinu biancu cuntinueghja à maturà in e cantine di l'Hospice di Strasburgu, aspittendu u prossimu grande ghjornu di stappamentu.

aspittendu u prossimu grande ghjornu di uncorking


Tempu di Postu: Feb-10-2023