Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

U rolu è i vantaghji di buttigli di vinu trasparenti

Vantaghji di buttigli di vetru chjaru

1. Sigillatura è pruprietà barriera

2. U vinu deve esse sigillatu è guardatu, altrimenti l'ossigenu si deteriora facilmente quandu entra in u vinu, è a prestazione di sigillatura di u vetru hè assai bona, chì pò impedisce efficacemente u vinu di cuntattà l'aria esterna è deteriorate, è u sigillamentu pò ancu. impediscenu a volatilizazione di u vinu in a buttiglia.Garantisce a qualità è a quantità di vinu.

3. Usu ripetutu

4. Tuttu u mondu sapi chì i buttigli di vinu di vetru ponu esse riciclati.I buttigli di vinu riciclati ponu ancu esse utilizati per u vinu dopu a riprocessazione, chì salva certi risorse.Inoltre, u riciclamentu pò ancu salvà u costu di pruduzzione è imballaggio di a buttiglia di vinu, chì riduce assai u costu di produzzione.

5. Facile à trasfurmà a trasparenza

6. U culore di a buttiglia di vinu di vetru pò esse cambiante, a forma pò ancu esse cambiante, è a trasparenza pò ancu esse cambiante, chì risponde à i bisogni di cunsumu di diverse persone.Certi pirsuni volenu sapè qualchì infurmazione nantu à u vinu per l'osservazione.À questu tempu, i buttigli di vinu di vetru cù una bona trasparenza sò a so prima scelta.Qualchidunu ùn piace micca vede u liquidu in l'internu.Puderanu sceglie materiali di vetru opacu, chì furnisce assai scelte.

7. Sicurezza è resistenza à a corrosione

8. A buttiglia di vinu di vetru hà una bona sicurità, è per via di u materiale speciale di u vetru, ùn hè micca faciule di putreri, per quessa ùn hè micca faciule di deteriorate ancu in un ambiente umitu, chì largamente assicura a sicurità di u liquidu in l'internu.

U rolu di i buttigli di vinu di vetru

1. Bon sigillu.L'inversione ùn scorri micca, a fragranza di u vinu ùn perde micca, u bon vinu hà bisognu di boni imbottigliati.

2. Materiale grossu, vetru trasluzente altu, stabile è durable.

3. U materiale di vetru pò esse riutilizatu, risparmià risorse è riduce u costu di imballaggio di i buttigli di vinu, riducendu cusì i costi di produzzione.

4. A sicurità di a buttiglia di vinu di vetru hè alta, è u vetru ùn hè micca faciule per putreri è deteriorate, chì pò assicurà megliu a qualità di u pruduttu.

U prucessu di selezzione di furnizzioni per i fornituri deve esse assai strettu.Se u fabricatore di bottiglia di vinu artigianale di vetru passa l'auditu, pò fà una valutazione cumpleta è curretta di u software è hardware di a pianta di produzzione, l'equipaggiu tecnicu è u livellu di qualità cumpletu.A strettezza di u corpu è a tapa di a buttiglia di vinu artigianale di vetru.Questu dipende da u creditu di a guarnizione di a buttiglia.A guarnizione di a tappa di a buttiglia ghjoca principalmente un rolu di sigillatura trà u tappu di a buttiglia di vinu è a buttiglia di vinu artigianale.Bottiglia di vinu artigianale in vetru standard di qualità.A qualità di u pruduttu pò esse ghjudicata da u standard di qualità di u produttu di u fabricatore.Revisione in un certu modu per assicurà chì e buttigli di vinu artighjanali acquistati ùn anu micca differenza di qualità è prestazione, è ponu dimustrà cumplettamente un certu rolu in l'imballu.

imballaggio


Tempu di post: Jul-06-2022