Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

I mutivi principali di i difetti di i buttigli di vinu di vetru

1. Quandu u biancu di vetru cascà in u moldu iniziale, ùn pò micca entre in u moldu iniziale accuratamente, è l'attrito cù u muru di u muffa hè troppu grande, formanu pieghe.Dopu u soffiu, i pieni si sparghjenu è si ingrandiscenu, furmendu arrughe nantu à u corpu di a buttiglia di vinu di vetru.

2. I marchi di forbice di a macchina di l'alimentazione superiore sò troppu grande, è i marchi di forbice appariscenu nantu à u corpu di qualchi buttigli dopu à u molding.

3. U muffa iniziale è u materiale di muffa di a buttiglia di vinu di vetru hè poviru, a densità ùn hè micca abbastanza, è l'ossidazione hè troppu veloce dopu à alta temperatura, furmendu picculi fossi nantu à a superficia di u muffa, risultatu in a superficia di u vetru moldatu. buttiglia di vinu ùn esse liscia.

4. Poor qualità di oliu muffa di buttiglia di vinu di vetru pruvucarà lubrication insufficient di u muffa, rallentà a vitezza dripping, è cambia a forma di u materiale troppu prestu.

5. U disignu di u moldu iniziale di a buttiglia di vinu di vetru hè irragionevule.A cavità hè grande o chjuca.Dopu chì u materiale cade in u moldu di furmazione, hè soffiatu è diffusa in modu irregulare, chì pruvucarà spots in u corpu di a buttiglia di vinu di vetru.

Avvicinamentu

Dopu a spruzzatura termale di a buttiglia chì esce da a macchina chì forma u moldu, una film protettiva hè furmatu à l'esternu di a buttiglia di vetru.Dopu chì a buttiglia di vetru spruzzatu entra in u furnace di annealing per l'annealing secundariu, ùn ci sarà micca traccia quandu i buttigli sò strofinati l'un à l'altru.Dopu chì u cinturione di trasportu di u fornu di annealing secundariu esce, quandu u corpu di l'buttiglia hè sempre caldu, hè aghjuntu un prucessu di spraying friddu (un pruduttu chimicu speciale).

A trasparenza è a liscia di a buttiglia di vetru dopu a seconda spraying anu migliuratu assai, è l'apparenza hè liscia è resistente à l'usura.I graffii causati da l'attrito trà e buttigli saranu significativamente ridotti, è hà un effettu di rinforzamentu è rinfurzà assai bonu nantu à a buttiglia di vetru.

buttiglie di vinu


Tempu di Postu: Dec-09-2022