Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

A cunnessione trà buttiglia di vinu è vinu

Chì ci hè a cunnessione trà a buttiglia di vinu è u vinu?Tutti sapemu chì u vinu ordinariu hè imballatu in buttigli di vinu, cusì hè a cantina in a buttiglia di vinu per comodità o per comodità di almacenamiento?

In i primi tempi di a vinificazione, l'era di a cultura egiziana chjamata aC, u vinu russu era almacenatu in vasi di argilla allungati chjamati anfore.Vestutu in vistimenti sciolti, circundatu da un gruppu d'anghjuli chì tenenu vasi di vinu, hè l'imaghjini di i dii di quella era.Circa l'annu 100 dC, i Rumani anu scupertu chì i buttigli di vetru puderanu risolve questi prublemi, ma per via di l'altu costu è di a tecnulugia di retrocessione, i buttigli di vetru ùn sò micca diventati u modu preferitu per almacenà u vinu finu à u 1600 dC.À quellu tempu, i muffa di vetru ùn sò micca stati praticamenti utilizati, cusì i primi buttigli eranu relativamente grossi è furmati in diverse forme, chì parevanu più cum'è sculture d'arti d'oghje.

Una buttiglia di vinu ùn hè micca solu un imballaggio per u vinu.A so forma, grandezza è culore sò cum'è un vestitu di vestiti, è hè integratu cù u vinu.In u passatu distante, assai infurmazioni nantu à l'urìgine, l'ingredienti, è ancu u stilu di vinificazione di u vinu pò esse cunnisciutu da a buttiglia di vetru utilizata.Ora mettemu a buttiglia in u so cuntestu storicu è di designu è vede cumu a buttiglia hè ligata à u vinu.Cent’anni fà, u vinu chì a ghjente compria era marcatu da a zona di pruduzzione in u vechju mondu (per esempiu : Alsazia, Chianti o Bordeaux).Diversi tipi di buttiglia sò i segni più impressiunanti di a zona di produzzione.A parolla Bordeaux ancu direttamente Equivalente à una buttiglia in stile Bordeaux.I vini di e regioni di u Novu Munnu chì emergenu dopu sò imbottigliati secondu l'origine di a varietà di uva.Per esempiu, Pinot Noir da California hà da utilizà una buttiglia chì marca l'origine Borgogna di Pinot Noir.

Bottiglia di Borgogna: U rossu di Borgogna hà menu sedimentazione, perchè a spalla hè più flat chì l'buttiglia di Bordeaux, è hè più faciule di pruduce.

Bottiglia di Bordeaux: Per sguassà u sedimentu quandu u vinu, i spalle sò più alti è i dui lati sò simmetrici.Hè adattatu per u vinu russu chì deve esse in cantina per un bellu pezzu.U corpu di a buttiglia cilindrica hè favurevule à stacking è stende.

Hock bottle: Hock hè u nome anticu di u vinu tedescu.Hè adupratu per i vini bianchi in a valle di u Renu di Germania è in a regione Alsazia vicinu à a Francia.Perchè ùn deve esse guardatu per un bellu pezzu è ùn ci hè micca precipitazione in u vinu, a buttiglia hè slender.

U culore di a buttiglia di vinu U culore di u vetru di a buttiglia di vinu hè una altra basa per ghjudicà u stilu di u vinu.I buttigli di vinu sò u culore verde più cumuni, mentri i vini tedeschi sò spessu usati in buttigli marroni, è u vetru chjaru hè utilizatu per i vini dolci è i vini rosati.U vetru blu ùn hè micca un vinu ordinariu è à volte hè cunsideratu un modu non-mainstream per mette in risaltu u vinu.

In più di u culore, quandu avemu affruntatu buttigli di vinu grande è chjuca, avemu ancu tali dubbiti: Chì hè a capacità di a buttiglia di vinu?

In fatti, a capacità di a buttiglia di vinu hè cunsiderata in parechje manere.

In u 17u seculu, i buttigli di vinu di vetru cuminciaru à apparisce, è tutti i buttigli di vinu à quellu tempu avianu bisognu à esse soffiatu da a manu.Restrittu da a capacità pulmonare artificiale, i buttigli di vinu à quellu tempu eranu basu à circa 700 ml.

In quantu à u trasportu, postu chì a piccula bottiglia di quercia utilizata com'è cuntainer di trasportu à quellu tempu hè stata stabilita à 225 litri, l'Unione Europea hà ancu stabilitu a capacità di buttigli di vinu à 750 ml in u XXu seculu.In u risultatu, i picculi botti di quercia di questa dimensione ponu solu riempie 300 buttigli di 750 ml di vinu.

Un altru mutivu hè di cunsiderà a salute è a cunvenzione di u beie ogni ghjornu di e persone.In quantu à u vinu generale, hè megliu ùn beie più di 400 ml per l'omi è 300 ml per e donne, chì hè una quantità relativamente sana.

À u listessu tempu, l'omi beie più di a mità di una buttiglia di vinu, è e donne beie menu di a mità, chì pò esse finitu in una seduta.S'ellu hè una riunione d'amici, pudete versà 15 vetri di 50ml di vinu.In questu modu, ùn ci hè bisognu di cunsiderà u prublema di a preservazione di u vinu.


Tempu di Postu: Mar-03-2023