Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Sei sensu cumunu di vinu russu

Nta l'ultimi anni, i tipi è i marchi di u vinu russu pò esse qualificatu cum'è abbaglianti, cù prezzi chì varienu da centinaie, millaie, decine di milla o ancu centinaie di millaie.Cumu pudemu veramente ghjudicà a qualità di una buttiglia di vinu russu in fronte à una situazione cusì vertiginosa ?
.U vinu russu hà una durata di conservazione ?
.Prima di tuttu, questu hè a più grande preoccupazione di tutti.Quandu avemu compru vinu russu, spessu vedemu sta marca nantu à l'buttiglia: a vita di a vita hè di 10 anni.Cum'è questu, "Lafite di 1982" hè scadutu longu?!Ma in fatti, ùn hè micca.A "durata di 10 anni" hè stata stipulata in l'anni 1980 secondu e cundizioni naziunali speciali di a Cina.In i paesi induve u vinu hè spessu cunsumatu, ùn ci hè micca una vita utile, solu u "periodu di beie", chì hè u megliu tempu per beie una buttiglia di vinu.Sicondu a ricerca esperta, solu 1% di u vinu di u mondu pò esse invechjatu per 10 anni o più, u 4% di u vinu pò esse invechjatu in 5-10 anni, è più di 90% di u vinu pò esse invechjatu per 1-2 anni. anni.Hè per quessa chì Lafite era cusì caru in l'82.Allora, quandu cumprate u vinu in u futuru, ùn vi preoccupate micca di a vita di conservazione.

.2.A più vechja età, megliu a qualità?
.In generale, solu uni pochi di vini ponu esse guardati per un bellu pezzu.A maiò parte di i vini sò bevibili, per quessa, ùn vi cunfundite micca da l'annata.
.3.Quantu più altu hè u cuntenutu di alcolu, megliu a qualità?
.Molti amanti di u vinu applicà a so cunniscenza di a qualità di u vinu à u vinu, chì hè veramente irragionevule.A precisione di u vinu riflette l'altu gradu di maturità di l'uva.A più alta hè a maturità è a qualità di u vinu, u megliu.In ogni casu, certi cummircianti aghjunghjenu zuccaru extra à u vinu durante a fermentazione perchè u fruttu ùn hè ancu maturu.Mentre u gradu hè relativamente altu, a qualità hè diminuita.Per quessa, ùn ci hè micca signu uguali trà u cuntenutu di l'alcohol è a qualità.
.4.A più profonda u groove, u megliu a qualità?
.Quandu cumprà u vinu, parechji amichi sceglienu a marca cù groove deep in u fondu di l'buttiglia è pensanu chì a qualità di u vinu serà megliu.In fatti, questu hè senza basa.U rolu di i grooves hè di precipitate l'acidu tartaricu chì si forma in u vinu durante l'anziane, è nunda più.Per a maiò parte di i vini, sò generalmente bisognu à beie in 3-5 anni, micca decennii.Per quessa, i grooves profondi sò senza significatu.Di sicuru, questu ùn hà nunda di fà cù a qualità di u vinu.
.5.U più scuru u culore, u megliu a qualità?
.U culore di l'uva hè principarmenti affettatu da a varietà di uva, a peddi soaked è u tempu d'anzianu, è ùn hà micca una relazione diretta cù a qualità di u vinu.Parechji pruduttori di vinu anu ammaistratu a so preferenza per i vini scuri è sceglienu varietà di uva o cambià i metudi di fermentazione per scuntrà e preferenze di u mercatu.
.6.A più longa a canna hè invechjata, megliu a qualità?
.Quandu compra u vinu, i venditori à volte intruducenu chì u vinu hè invechjatu in botti di quercia, cusì u prezzu hè altu.À questu puntu, deve esse nutatu chì più longu i barili di quercia sò invechjati, megliu a qualità di u vinu.Hè da esse distintu secondu a varietà di uva, soprattuttu per qualchi varietà di uva fresca è dilicata, l'invecchiamentu di u barile di quercia ùn pò micca esse usatu per un bellu pezzu, chì pruvucarà u gustu di quercia per maschera l'aroma di l'uva stessu, ma farà u vinu. perde u so caratteru.

perde u so caratteru.


Tempu di Postu: Nov-03-2022