Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

I metudi di pittura di buttigli di vetru

U prucessu di pittura spray di buttiglia di vetru generalmente esporta più prudutti, trasfurmazioni artighjanali, etc. In Cina, certi vasi di vetru, buttigli d'incensu, etc. anu ancu bisognu di pitture è culurite per fà l'apparenza più bella.I buttigli di vetru culuriti migliurà assai l'aspettu di i buttigli di vetru.S'elli sò usati cum'è buttigli di vinu, i buttigli di vetru di culore ponu attruverà più i clienti per via di a so bella apparenza.

In u prucessu di pruduzzione di buttigli di vetru culurite, a spruzzatura di pigmenti hè un ligame impurtante in a produzzione di buttigli di vetru culuratu, chì affetta direttamente a bellezza è a qualità di tutti i buttigli di vetru culuratu.Hè bisognu à passà per un prucessu di cungruenza di culore assai fine.Eccu una breve introduzione à quali principii specifichi deve esse seguitu?

A collocazione generale di i rivestimenti deve esse basatu annantu à u principiu di basa di trè culori primari.A vernice deve esse assuciata in modu ragiunate, è i culori cumplementarii sò scelti sicondu i bisogni specifichi, in modu di furmà boni mudelli è assicurà a bellezza di l'aspettu di a buttiglia.Quandu vulemu mette in risaltu un culore particulari, pudemu riduce l'usu di l'altri dui culori, chì hè relativamente faciule d'operare.

Quandu mischjà i culori, fate attenzione à u culore principale, è dopu aghjunghje culori secundarii.In u prucessu di mischjà u culore, hè necessariu di sbulicà constantemente uniformemente è lentamente, è osservate u cambiamentu di culore in u tempu per fà mischjà uniformemente, per preparà per u spraying sussegwente.Perchè un blending di pigmentu cusì più uniforme pò assicurà a qualità di u pruduttu in una certa misura, cusì chì a buttiglia di vetru prodotta ùn serà micca culurata per via di u pigmentu.

U fabricatore di buttiglia di vetru analizà u mischju di culore secondu una certa proporzione, è determina u mudellu per esse spruzzatu prima.Perchè solu dopu chì u mudellu hè determinatu, pudemu fà una proporzione raghjone secondu u mudellu, è poi u mischju di culore, cusì chì pudemu esse più vicinu à u culore di u pruduttu, senza troppu deviazione, chì pò salvà assai tempu è energia, è migliurà l'efficienza di u travagliu.

travagliu


Tempu di post: 27-oct-2022