Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Cumu pulisce a buttiglia d'oliu?

In generale, ci sò sempre buttigli d'oliu di vetru è tamburi d'oliu in cucina in casa.Queste buttigli d'oliu di vetru è i tamburi d'oliu ponu esse riutilizzati per rinfriscà l'oliu o altre cose.Tuttavia, ùn hè micca faciule per lavà.cosa.

Cumu pulisce?

Metudu 1: Pulite a buttiglia d'oliu

1. Pour a mità di u voluminu di acqua calda.

2. Aghjunghjite duie gocce di sapone per piatti è una cucchiara di acitu.

3. Chiudere a tapa fermamente.

4. Agite a buttiglia vigorosamente.

5. Svuotate a buttiglia è verificate cù cura.S'ellu ci hè sempre tacchi d'oliu, repite i passi 1-4 sopra.

6. Rince l'buttiglia è pour l'acqua di u rubinettu sottu à u faucet finu à chì ùn emerge micca bolle di sapone.

7. Pour l'acqua.

8. Mettite a buttiglia pulita in u fornu à 250 ° F per 10 minuti è lasciate secca completamente.Attenti à ùn coce micca cù a tapa.

Metudu 2: cunchiglia d'ova

Sbuchjate i casci d'ova, poi mischjà l'acqua calda è versà in a buttiglia, copre u tappu di buttiglia è scuzzulate vigorosamente.Dopu à dui o trè minuti, l'acqua serà basicamente pulita.U scopu principale hè di strofinate a cunchiglia d'ova contr'à u muru internu di a buttiglia di vetru per pulisce.muru internu.

Metudu 3: Rice

Se sente chì a cunchiglia d'ovu ùn hè micca abbastanza pulita, pudete aduprà u risu invece di l'ovu.Solu bisognu di piglià una piccula manciata di risu (cru), dopu aghjunghje l'acqua duie volte quant'è u risu, copre è scuzzulate, è deve esse lavatu Rice, perchè e cose pulverulente cum'è l'amidu nantu à a superficia di u risu anu ancu. a funzione di adsorbing a terra fina, s'ellu hè grassu, aghjunghje uni pochi di gocce di detergente.

Metudu 4: Baking soda

Preparate un pocu di sabbia fina è bicarbonato di soda, mette in una buttiglia d'oliu è un bucket d'oliu à u stessu tempu, aghjunghje acqua calda, scuzzulate vigorosamente per un tempu, è poi sciacquate.

Metudu cinque, detergente

Pour un pocu di detergente per piatti in a buttiglia di l'oliu è u bucket d'oliu, poi versà in acqua fogera per un tempu, scuzzulate uni pochi volte, versà è sciacquate.Questu pò esse fattu s'ellu ùn ci hè micca sedimentu oliu in u cuntinuu.

 t in u cuntatu

 


Tempu di post: 25-May-2022