Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Cumu sceglie a Capsula curretta per a vostra buttiglia

À BottleCap, avemu fieru di a quantità di capsule di PVC chì offre à i nostri clienti.Semu ancu felici di furnisce in quantità chjuche è grandi per ogni impresa di dimensione.

Una quistione chì ci facemu sempre hè chì a dimensione di a capsula termoretraibile hè megliu per una buttiglia particulare.
Tuttavia, sè ùn site micca sicuru o vulete una capsula per una buttiglia chì ùn avete micca acquistatu da noi, sta guida pratica vi aiuterà à sceglie quale capsula hè megliu per a vostra buttiglia di vetru o vasu.

Perchè aghjunghje una capsula termoretraibile à u vostru pruduttu?

Ci hè dui mutivi principali per aghjunghje una capsula à a vostra suluzione di chjude.

U primu hè una scelta di design.Aghjunghjendu una capsula aghjunghje un toccu di classe à u vostru pruduttu è pò ancu cumplementà a vostra etichetta.A scelta di u culore ghjustu hè impurtante, chì andemu in più detail sottu.

U sicondu mutivu hè a salute è a sicurità.Aghjunghjendu una capsula aghjunghje una capa evidenti di manipulazione à u vostru pruduttu finitu.I clienti seranu facilmente capaci di vede chì u vostru pruduttu hè novu è micca manipulatu.Questu hè assai impurtante quandu si tratta di a sicurezza di l'alimentariu è assicuratevi chì i vostri clienti anu fiducia in voi è in u vostru pruduttu.

Cumu misurà per a capsula giusta?

A prima cosa da piglià in cunsiderà hè a dimensione di chjusu.Per questu esempiu, aghju aduprà a nostra buttiglia di vinu da 750 ml.
Cum'è mostra in a nostra descrizzione, sta buttiglia piglia un Cappucciu di 30 mm.Chì significa chì a bocca di a buttiglia hà un diametru di 29,5 mm.Avà u capu serà un pocu più largu di questu, secondu u materiale utilizatu.

newsimg

Duvete sempre esse capace di ottene disegni tecnichi di e buttigli è tappi da u vostru fornitore.Quessi detallaranu precisamente e dimensioni di a buttiglia è di a chiusura.

Una volta chì sapete u diametru di u vostru chjusu, avete bisognu di sapè a lunghezza chì vi cunvene à a vostra buttiglia.Vulete chì a capsula si mette à circa a mità di u collu di a buttiglia.Ùn vulete micca troppu cortu è ùn vulete micca troppu longu.

Se sapete a linea di riempimentu di a buttiglia, pigliate questu in cunsiderà.A linea di riempimentu deve esse indicata nantu à u disegnu di u fabricatore di a buttiglia.You Mulateri Di L'vulete linia piena liquids à esse piatta da a capsula.

Per a mo buttiglia pensu chì una capsula chì hè di circa 60 mm di altezza serà megliu.I tandu capu nantu à a nostra rùbbrica Capsule è truvà una capsula chì hè ghjustu più grande cà 30mm è circa 60mm altu.Aghju sceltu a nostra capsula termoretraibile nera 30x60mm.
A capsula hè un pocu più grande di ciò ch'e avia speratu inizialmente.Ma quandu applicà a capsula cù u calore, si riduce è dunque si mette megliu nantu à a buttiglia.Dunque, hè sempre bonu per piglià questu in cunsiderà.Sò chjamati shrink capsules per una ragione.Si rimpiccanu.

Quale capsula di culore duvete sceglie?

Aghju sceltu una capsula negra in u mo esempiu sopra, ma ogni culore funziona.Tutti creanu un sigillu evidenti per a vostra buttiglia.

Pensu chì una capsula negra andarà cù a maiò parte di l'etichette.Pensate à a robba, quandu avete vistutu, hè più faciule d'accoppiare cime culurite cù jeans neri piuttostu cà jeans rossi.Funziona u listessu per i buttigli è i vasi.

Allora pensate à u vostru pruduttu finitu è ​​a vostra etichetta.Chì culore hè u pruduttu chì avete fattu?Chì culori avete utilizatu nantu à e vostre etichette?Tutti questi fattori anu da esse cunsideratu quandu sceglite a capsula termoretraibile ghjustu per voi.


Tempu di Postu: Dec-07-2021