Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Ottu ragioni chì afectanu a finitura di buttigli di vetru

Dopu chì a buttiglia di vetru hè prodotta è furmata, qualchì volta ci saranu assai pelle arrugata, graffi di bolle, ecc.

1. Quandu u biancu di vetru cascà in u moldu prelimiunale, ùn pò micca accuratamente entre in u moldu prelimiunale, è a friczione cù u muru di u moldu hè troppu grande per furmà creses.

2. I marchi di forbici nantu à l'alimentatore superiore sò troppu grande, è e cicatrici di forbici appariscenu nantu à u corpu di l'buttiglia dopu chì i buttigli individuali sò furmati.

3. U muffa iniziale di buttiglia di vetru è u materiale di muffa sò poveri, a densità ùn hè micca abbastanza, è l'ossidazione hè troppu veloce dopu à a temperatura alta, furmendu picculi fossi nantu à a superficia di u muffa, risultatu in una superficia unsmooth di l'buttiglia di vetru dopu à u muffa. .

4. A qualità povira di l'oliu di muffa di buttiglia di vetru farà chì u muffa ùn hè micca abbastanza lubricatu, a vitezza dripping serà ridutta, è u tipu di materiale cambierà troppu rapidamente.

5. U disignu di u moldu iniziale hè irragionevule, a cavità di u moldu hè grande o chjuca, è dopu chì u gob entra in u moldu di furmazione, hè soffiatu è si sparghje in modu irregulare, chì pruvucarà spots nantu à u corpu di a buttiglia di vetru.A temperatura di u muffa iniziale è a temperatura di u muffa di l'buttiglia di vetru ùn hè micca coordinatu, è hè faciule per creà spots friddi nantu à u corpu di l'buttiglia, chì affetta direttamente a liscia.

7. U liquidu di l'alimentu di vetru in u fornu ùn hè micca pulitu o a temperatura di l'alimentu hè irregolare, chì pruvucarà ancu bolle, picculi particelle è picculi billetti di canapa in i buttigli di vetru di output.

8. Sè a vitezza machine hè troppu viloci o troppu lentu, u corpu buttiglia vetru sarà irregolari, è u gruixu di u muru buttiglia sarà differente, risultatu in mottled.


Tempu di Postu: Aug-12-2022