Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Chat nantu à u Vinu cù ChatGPT

Cù a pupularità di l'intelligenza artificiale (AI) in u mondu sanu, "professioni" cum'è sommelier virtuale, smeller artificiale è assistente di degustazione di vinu sò gradualmente intruti in u campu di visione di e persone, è u mondu di u vinu hè per affruntà una nova volta di cambiamenti è sfide.

Note di degustazione: "Ancu se l'aromi sò un pocu chjusi in prima, stu Riesling off-seccu hè pienu di sapori di pompelmo biancu è aranciu in u palatu è hè abbastanza succoso.Ùn hè micca un vinu cuncentratu, ma ci hè una nota di L'acidità di u limone porta un equilibriu armuniosu à u palatu generale.

Questa nota di degustazione allettante vene da una intelligenza artificiale chì ùn hà mai tastatu u vinu.U squadra di ricerca chì hà criatu l'AI hà dettu chì nimu ùn pudia dì a diferenza.Una seria di dumande sarà grande: duvemu preoccupassi di u futuru di i sommeliers è di i cummercianti di vinu ?Axel Marchal, prufessore è ricercatore à l'Istitutu di Scienze di a Vigna è u Vinu di Bordeaux, ùn sprime micca assai preoccupazione: "Per mè, l'artificiale A sniffer pò à u megliu analizà a cumpusizioni chimica di u vinu è ùn pò micca fà a diferenza trà un bonu. vinu è un vinu cattivu.Una macchina ùn cunnoscerà mai e decine di millaie di molécule implicate in u vinu è l'interazzioni cumplessi trà elli.

Gabriel Lepousez, ricercatore in neuroscienza sensoriale à l'Institut Pasteur (l'Institut Pasteur), ùn hè d'accordu cù u prufessore Axel Martial.Gabriel crede: "Hè quì chì l'IA apre novi orizzonti per a scienza.L'IA sapi cumu unisce famiglie di molécule per superà a cunniscenza umana di a cumplessità.Ùn avemu micca sequenziatu abbastanza vinu ancu.Ma un ghjornu in u futuru, l'intelligenza artificiale permetterà senza dubbitu di predichendu u gustu di u vinu analizendu e dati nantu à e cumunità microbiche di u sottusu o u clima.

Per u mercatu, i sommeliers virtuali sò entrati in a vita di e persone in quantu à u vinu "cunsigliatu".Per esempiu, l'assistente Google "OK Google", l'Alexa d'Amazon (Alexa) è u pocu famosu robot di chat di intelligenza artificiale (ChatGPT) sanu digià risponde à e dumande più basiche nantu à u vinu... In più, a start-up francese Matcha products. sò usati da parechji grandi rivenditori cum'è Carrefour, Casinò, Monoprix è altri.A basa di dati di tali start-ups riserva a cunniscenza prufessiunale di u sommelier è l'infurmazioni basi nantu à u nome, l'annu è a varietà di uva di u vinu per u "sommelier virtuale".Thomas Dayras, manager è cofundatore di Matecha, hà spiegatu ancu: "Se ne necessariu, ancu "estrateremu" millaie di degustazioni di vinu da siti cum'è u Wine Advocate.parole per l'IA per cunsiglià i vini ".

Ciò chì hè più interessante hè chì ChatGPT, chì hè diventatu populari in u mondu di pocu tempu, hè cumplettamente capace di scrive articuli in u vinu!Recentemente, Pierre Casamayor, un sommelier di La Revue du vin de France, hà dumandatu à un chatbot di intelligenza artificiale di scrive un articulu annantu à u Carbonnieux, detagliendu a so storia, a viticultura è i metudi di vinificazione, è cummentendu i so stili di vinu biancu è russu.

ChatGPT: Château de Caubernet è una tenuta vinicola situata a Graves, Gironde, Francia.Hè cunnisciutu per a produzzione di vini bianchi è rossi di alta qualità.A storia di Château de Caubernet risale à u Medievu, quandu i monachi di l'Abbazia di Sainte-Croix in Bordeaux piantò i primi viti nantu à a terra.Duranti i seculi, u casteddu hè stata pussede da diverse famiglie, chì tutti anu cuntribuitu à a crescita è a fama di u duminiu.Kebaixian Castle cultiva uva cù u cuncettu di favurizà a natura, prestendu una attenzione particulari à a qualità di uva.

I vini bianchi prodotti à Château de Cauberin sò rinumati per a so raffinatezza è l'eleganza.Fatti da varietà di uva cum'è Sauvignon Blanc è Semillon, anu aromi di frutti esotici, fiori è noci.I vini rossi, invece, sò fatti di variità di uva cum'è Merlot è Cabernet Sauvignon è anu aromi di frutti rossi, ribes negra è vaniglia.In tuttu, u Château de Keuban hè una cantina rossa è bianca ben cunnisciuta in a regione di Graves.

Pierre Casamayor: Puderiate precisate quale hè l'attuale pruprietariu di Château de Caubernet è l'appellazione d'origine di u vinu.

ChatGPT : Château de Caubernet hè oghje di a famiglia Guinaudeau, chì hà pigliatu u duminiu in u 1974. Da tandu, anu rinnuvatu è mudernizatu u duminiu è e so cantine è cuntinueghjanu à pruduce vini d'alta qualità.Chateau Carbonnieux (Pessac-Leognan, Francia) è classificato come la regione Pessac-Leognan ed è uno dei Crus Classi più prestigiosi della regione di Bordeaux.

Pierre Casamayor : Vi sbagliate, l'attuale pruprietariu hè a famiglia Perrin (famiglia Perrin), pudete chjamà in modu specificu i trè successori chì sò oghji incaricati di u duminiu ?lu

ChatGPT: Mi dispiace, avete ragione, l'attuale pruprietariu di u Castellu Kebaixian hè veramente a famiglia Perrin (Perrin).I trè discendenti attualmente in carica di u duminiu sò : Thomas Perrin, attuale direttore generale è vignaghjolu ;Caroline Perrin, incaricata di e rilazioni cù i media ;Matthieu Perrin, Responsabile di u marketing è di l'esportazioni.Mi scusa per i sbagli precedenti.

Pierre Casamayor : Mi piacerebbe cunnosce l'opinione di degustazione di u vinu biancu 2019 di Chateau Blanche.

ChatGPT: U Chateau Carbonnieux Blanc 2019 è un vino bianco secco di Bordeaux, ottenuto da una miscela di Sauvignon Blanc e Semillon.Hà aromi cumplessi di frutti esotici, pompelmo è fiori bianchi.En bouche, il est frais et équilibré, avec des saveurs de fruits à noyau, une acidité croquante et une longue finale.U vinu hà un putenziale di invecchiamento di 5-7 anni è hè adattatu per gustate cù frutti di mare, pesci à a griglia o piatti di verdura.

Pierre Casamayor : Pudete puntuà (fora di 100).

ChatGPT: Hè difficiuli di dà marchi sanu, perchè dipende da a preferenza persunale è l'ambiente di degustazione.In generale, però, l'annata 2019 di Château de Chauberin hè cunsiderata un vinu di alta qualità, cù punteggi da i critichi prufessiunali chì varienu da 85 à 90 punti su 100.

Prufittà di e recensioni di vinu è vinu hè un arte, aspittemu è vede ciò chì serà u futuru di l'industria di u vinu è i so pratichi in l'era di l'intelligenza artificiale.

4


Tempu di Postu: Feb-24-2023