Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Cause è metudi di eliminazione di bolle in buttigli di vetru

A fabbrica di prudutti di vetru, chì pruduce buttigli di vinu di vetru, hè prubabile di bolle, ma ùn affetta micca a qualità è l'apparenza di i buttigli di vetru.

I pruduttori di buttigli di vetru anu i vantaghji di a resistenza à a temperatura alta, a resistenza à a pressione è a resistenza à a pulizia, chì ponu esse sterilizzati à alta temperatura è almacenati à temperatura ultra-bassa.Per via di i so numerosi vantaghji, hè diventatu u pruduttu di imballaggio preferitu per parechje bevande, cum'è a biera, u sucu è e bevande.

E caratteristiche principali di i materiali di imballaggio di vetru per i buttigli di vetru sò: non-tossicu, inodore;cumplettamente trasparente, multi-mudellu, high-barriera, cheap, è pò esse usatu parechje volte.

Per studià megliu scientificamente e bolle di vetru, avemu prima analizà l'urìgine di u gasu in a bolla, l'interazzione trà u gasu è u liquidu di vetru, è e proprietà fisiche di u liquidu di vetru chì causanu o spariscia tuttu u prucessu di a bolla.

U gasu in bolle di vetru hè generalmente urigginatu da parechji strati:

1. U gasu in u spaziu di e particelle di materiale è u gas adsorbutu nantu à a superficia di a materia prima

In a prima tappa di a fusione di l'ingredienti mutuali, tali gasi cuntinueghjanu à evaporà o volatilize, è grandi bolle sò generati durante u prucessu d'elevazione per alzà è scappà u liquidu di vetru.In generale, hè impussibile di pruvucà immediatamente bolle visibili in i prudutti di vetru.A menu chì u cuntrollu di a distribuzione di particella di e materie prime ùn hè micca raghjone, l'agglomerazione di i materiali misti ùn hè micca abbastanza fusa, è u gasu ùn pò micca esse scaricatu.

2. Dissolvendu u gasu liberatu

U batch hè riccu in assai sali inorganici, tiocianatu di potasio è fosfatatu.Stu sali si dissolve nantu à u riscaldamentu è crea assai bolle d'aire fini.A quantità di gasu furmatu da a dissoluzione di u salinu hè di circa 15-20% di u pesu netu di u batch.Comparatu cù u liquidu di vetru ottenutu, u voluminu hè parechje volte più grande.A maiò parte di stu gasu hè liberatu è spustatu continuamente, chì aumenta l'efficienza di u scambiu di calore, accelera a fusione di batch, è migliurà l'uniformità di a cumpusizioni di a buttiglia di vetru è l'uniformità di a temperatura.Tuttavia, e bolle prudutte da stu gasu ùn ponu micca esse eliminate immediatamente per pruduce bolle di vetru.

3. Gas causatu da altri mutivi

U gasu, i cumpunenti di residui periculosi è u gasu causatu da l'effettu liquidu di u vetru sò estratti da u materiale d'insulazione refrattariu.I bolle di vetru generati da u gasu pigghianu assai tempu in tutti i prucessi di produzzione normale è ùn sò micca faciuli di calà, ma ùn sò micca cumuni.

A temperatura di u vetru di fusione diminuite troppu veloce o cambia assai, o a reazione redox di u vetru fluttua assai per parechje ragioni.Stu elementu fluttua a solubilità di diversi gasi è libera assai bolle secondarie fini.Stu tipu di bolle hè carattarizatu da un picculu diametru è assai bolle.

In ocasu, per via di a misurazione incorrecta o di l'alimentazione in u prucessu di implementazione di u materiale, a cumpusizioni di vetru in u furnace di u cisterna fluttua assai, è a solubilità di u gasu in u vetru fluttua assai, risultatu in parechje bolle di vetru.

Ci hè dui metudi per a sparizione finale di bolle di buttiglia di vetru in tuttu u prucessu di risposta: unu hè chì i picculi bolle cuntinueghjanu à cresce in bolle solidi, è e bolle cù una densità relativa povera float up again, è infine scappa da u liquidu di vetru. statu è sparisce.U sicondu hè picculi bolle.A solubilità di u gasu in u vetru aumenta cù a diminuzione di a temperatura.A causa di l'effettu di a tensione interfaccia, ci sò gasi di diversi cumpunenti in e bolle.A pressione di travagliu hè alta è u diametru di e bolle hè chjucu.U gasu hè rapidamente digeritu è ​​assorbutu da u vetru., A pressione di travagliu di a bolla cuntinueghja à espansione cù a riduzzione di u diametru, è infine u gasu in a bolla hè cumplettamente dissolutu in u statu liquidu di vetru, è a piccula bolla sparisce completamente.


Tempu di post: Jul-20-2022