Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Circa u testu nantu à a buttiglia di vinu grecu

A Grecia hè unu di i più antichi paesi di vinu in u mondu.Ognunu hà guardatu cù cura e parolle nantu à i buttigli di vinu, pudete capisce tutti ?

1. Oenos

Questu hè grecu per "vinu".

2. Cava

U terminu "Cava" s'applica à i vini da tavola di vini bianchi è rossi.I vini bianchi deve esse maturatu per almenu 2 anni in vasche è buttigli d'acciaio inox, o almenu 1 annu in botti è bottiglia.

I vini rossi deve esse maturatu per almenu 3 anni è deve esse maturatu per almenu 6 mesi in botti novi o solu di 1 annu.

3. Riserva

A riserva hè dispunibule solu per i vini di Denominazione d'Origine.I vini bianchi deve esse maturatu per almenu 2 anni, di i quali almenu 6 mesi in botte è 6 mesi in bottiglia.I vini rossi deve esse maturatu per almenu 3 anni, di i quali almenu 1 annu in botte è 1 annu in buttiglia.

4. Palaion Ambelonon o Palia Klimata

Vini fatti solu da uva cugliera da vigna chì anu almenu 40 anni, è sti vini deve esse appellatu o regiunale.

5. Apo Nisiotikous Ambelones

Applicabile à i vini fatti da uva nantu à l'isule è chì appartenenu à l'appellazione è à u livellu regiunale.

6. Gran Riserva

Grand Reserve hè dispunibule solu per i vini di appellazione.I vini bianchi deve esse maturatu per almenu 3 anni, di i quali almenu 1 mese in botte è 1 mese in buttiglia.I vini rossi vanno affinati per almeno 4 anni, di cui almeno 2 anni in botti e 2 anni in bottiglia.

7. Mezzu

Stu terminu si applica solu à i vini di Santorini.Stu vinu hè pruduciutu cum'è u Vinsanto, ma cù un gustu menu dolce.

8. Nykteri

Si riferisce à u vinu pruduciutu in Santorini cù un gradu di zona di produzzione legale è un cuntenutu alcolu di micca menu di 13,5%.Stu vinu deve esse maturatu in buttiglia.

9. Liastos

Lisastos sò vini fatti da AOC o vini zonali fatti da uva secca o ombreggiata.A parolla vene da a parolla greca per "helios" (chì significa u sole).

10. Vinsantu

Si riferisce à u vinu di postre dopu à cena.L'uva di vinu utilizata per stu tipu di vinu deve cuntene almenu 51% Assyrtiko, u restu di l'uva di vinu pò esse aromaticu Athiri è Aidani, è ancu quelli cultivati ​​in l'isula.Altre varietà di uva bianca.I vini di Vinsanto devono essere invecchiati in botti per almeno 2 anni.

11. Orinon Ampelonon

Si riferisce à l'uva da vinu da i vigneti di muntagna.Stu termini s'applica solu à i vini di AOC o di livellu regiunale, è a materia prima deve vene da vigneti sopra à 500 metri d'altitudine.

12. Kastru

Grecu per castellu.Stu terminu s'applica solu à quelli vini chì venenu da u duminiu è u duminiu include i resti di un castellu storicu.

47


Tempu di Post: 30-May-2022