Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Cumu evità a perdita di vinu?

Prima di apre una buttiglia di vinu, aghju trovu chì a buttiglia di vinu fugliata prima ch'e aghju apertu.L'aghju sguassatu cù una spugna di carta è truvaru chì l'etichetta di vinu è a buttiglia avianu macchie di vinu.Questa hè a fuga citata sopra, allora cumu evità?

1. Evite ambienti altu temperature

A temperatura eccessiva aumenterà a pressione in a buttiglia, chì hè propensu à "plugging", perchè a temperatura curretta hè assai impurtante.A temperatura ideale per a cunservazione di u vinu hè 10 ℃-15 ℃, è ùn deve micca più di 30 ℃.Altrimenti, u vinu prutesterà per fughje.

Se impurtate u vinu in l'estiu caldu, pudete sceglie di trasportà in un armariu di temperatura constante.Di sicuru, in questu modu, u costu serà più altu ch'è u trasportu ordinariu.

2. Evite scosse viulenti

In u prucessu di trasportu, pruvate à trattà cun cura.Sè pussibule, sceglite u trasportu di l'aria o di a catena fridda quant'è pussibule, perchè a probabilità di fuga di liquidu serà chjuca.

3. Placement horizontale

In un ambiente seccu, i corks diventanu secchi è perde a so elasticità.Allora avemu da capisce cumu mantene u cork umitu.Prima di tuttu, ùn mette micca in un ambiente seccu almenu.L'umidità adattata per u vinu hè di circa 70%.Pudete misurà l'umidità cù un igrometru.

U sicondu hè di mette u vinu nantu à u so spinu, vale à dì lascià chjappà.Quandu a buttiglia di vinu si trova horizontale, u vinu pò infiltrate cumplettamente u cork per mantene u cork umitu è ​​elasticu;u sugheru cù una bona umidità ùn hè micca faciule d'asciucà è di crack, chì pò impedisce chì u cork si rompe quandu a buttiglia hè aperta.

1


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022