Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

prucessu di pruduzzioni di vetru

In a nostra vita di ogni ghjornu, avemu spessu usatu diversi prudutti di vetru, cum'è vetru di vetru, tazzi di vetru, porte scorrevule di vetru, etc. I prudutti di vetru sò à tempu esteticamente piacevuli è pratichi, tramindui attrattivi per u so aspettu cristallino, mentre chì apprufittanu pienamente di a so vita. proprietà fisiche dure è durable.Qualchi vetru d'arte rende ancu u vetru più modelatu per rinfurzà l'effettu decorativu.

prucessu di pruduzzioni 1.Glass

E materie prime principali di vetru sò: sabbia di silice (arenaria), soda ash, feldspar, dolomite, calcariu, mirabilite.

prucessu di crafting:

1. Crushing di materie prime: sfracicà e materie prime sopra citate in polvera;

2. Pisà: Pisà una certa quantità di varii polveri secondu a lista di ingredienti pianificati;

3. Mixing: mischjà è mischjà u pezzu pisatu in lotti (u vetru di culore hè aghjuntu cù colorante à u stessu tempu);

4. Melting: U batch hè mandatu à un furnace di fusione di vetru, è hè funnutu in un liquidu di vetru à 1700 gradi.A sustanza resultanti ùn hè micca un cristallu, ma una sustanza vetru amorfa.

5. Formazione: U liquidu di vetru hè fattu in vetru pianu, buttigli, utensili, lampadine, tubi di vetru, schermi fluorescenti ...

6. Annealing: mandate i prudutti di vetru furmatu à u fornu annealing per l'anneling per equilibrà u stress è impedisce l'auto-ruttura è l'autocracking.

Allora, inspeccione è imballà.

xrfsd


Tempu di Postu: Feb-22-2022