Espertu di bottiglia di vetru è tappu d'aluminiu

15 anni di esperienza di fabricazione

Si pò riciclà u vetru di scarti ?

U vetru di scarti pò esse riciclatu è utilizatu com'è materia prima di vetru per rifabbricà u vetru.
L'industria di u cuntainer di vetru usa circa 20% di cullet in u prucessu di fabricazione per facilità a fusione è a mischja cù materie prime cum'è sabbia, calcariu è altre materie prime.U 75% di u cullet vene da u prucessu di produzzione di u cuntainer di vetru è u 25% da u voluminu post-consumu.
I seguenti prublemi devenu esse attenti à quandu si riutilice buttigli di imballaggi di vetru di scarti (o fritte di vetru rottu) cum'è materie prime per i prudutti di vetru.
 
(1) Selezzione fine per sguassà impurità
I contaminanti, cum'è i metalli impurità è a ceramica, devenu esse eliminati da u riciclatu di vetru, perchè i pruduttori di cuntenituri di vetru anu bisognu di utilizà materie prime d'alta purezza.Per esempiu, tappi di metallu, etc. in u cullet pò furmà ossidi chì ponu interferiscenu cù l'operazione di furnace;a ceramica è altre sustanzi straneri creanu svantaghji in a produzzione di cuntainer.
 
(2) Scelta di culore
U riciclamentu di u culore hè ancu un prublema.Perchè u vetru tinted ùn pò esse usatu in a fabricazione di vetru flint incolore, è solu 10% di vetru verde o flint hè permessu in a produzzione di vetru ambra, cullet post-consumer deve esse artificialmente O macchina per a selezzione di culore.Se u vetru rottu hè utilizatu direttamente senza selezzione di culore, pò esse solu usatu per pruduce cuntenituri di vetru verde chjaru.
U vetru hè una sustanza comunmente usata in a vita umana muderna.Pò esse fattu in varii utensili, utensili, vetru pianu, etc. Per quessa, ci sò ancu assai rifiuti.Per l'usu sustinibili di risorse, u vetru scartatu è i prudutti ponu esse cullati.Trasformendu u dannu in prufittu è trasfurmendu i rifiuti in un tesoru.Attualmente, ci sò parechji tippi di riciclamentu di i prudutti di vetru: cum'è u flussu di colata, l'utilizazione di trasfurmazioni, a rinnuvazione, a ricuperazione è a riutilizazione di materie prime, etc.

q1 q2 q3 q4 q5

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di post: 25-Jan-2022